فروش عمده رنگ خط کشی عابر پیاده

فروش عمده رنگ خط کشی عابر پیاده توسط این مرکز با قیمت ارزان موجب شده است که بیشتر پیمانکارانی که به خط کشی خیابان ها مشغول می باشند این گونه محصولات را به صورت عمده خریداری نمایند. این نوع رنگ‌ها دارای انواع مختلفی می باشد که با توجه به ترکیبات و همچنین درجه کیفیت آنها دارای قیمت های متفاوت از یکدیگر هستند.

فروش عمده رنگ خط کشی عابر پیاده

نحوه اجرای رنگ خط کشی عابر پیاده

نحوه اجرای رنگ خط کشی عابر پیاده

برای اجرای رنگ دو جزئی خط کشی عابر پیاده از دستگاه های استفاده می شود که بر روی ماشین قرار می‌ گیرند و با حرکت ماشین این رنگ ها به صورت منظم و در یک راستا بر روی آسفالت کشیده می‌ شوند. معمولاً به این دلیل که موقعیت دید رانندگان برای رانندگی در شب بهتر باشد از رنگ های ترافیکی برای نشانه گذاری استفاده می کنند. استفاده از این رنگ علاوه بر این که موجب نشانه‌گذاری برای دید بهتر می‌شود همچنین به عنوان علائم راهنمایی و رانندگی نیز محسوب می‌شود. 

لازم است بدانید که رنگ های دو جزئی بر پایه رزین های اکریلیک ساخته می شوند که به دلیل نداشتن حلال می توانند با ضخامت بیش تری مورد استفاده قرار بگیرند و برای نشانه گذاری های ترافیکی افقی از این نوع رنگ ها استفاده می شود. این نوع رنگ ها دارای قیمت مناسب می باشند که استفاده از آن ها می تواند به صرفه تر از دیگر رنگ ها برای پیمانکاران باشد. مدت ماندگاری این نوع رنگ بسیار طولانی می باشد و از مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما و همچنین رطوبت برخوردار است.

البته لازم است بدانید که این محصولات بر روی آسفالت هایی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای دانه های یکدست و صاف می باشند. از این نوع رنگ ها نمی توان در آسفالت سرد استفاده کرد.

عرضه مستقیم انواع رنگ ها و حلال ترافیکی

عرضه مستقیم انواع رنگ ها و حلال ترافیکی

در مرکز عرضه مستقیم انواع رنگ ها قیمت رنگ ترافیکی به دلیل داشتن ترکیبات شیمیایی خاص مقداری گران‌ تر از دیگر انواع مختلف این محصولات می باشد اما ماندگاری آن ها و کیفیتشان نیز بسیار بهتر از رنگ های دیگر است. عرضه کنندگان این نوع رنگ با خرید مستقیم  رنگ های ترافیکی از تولیدکنندگان  این محصولات را با قیمت مناسبی به فروش می‌ رسانند. بیش تر افرادی که به این مرکز مراجعه می کنند تا رنگ ترافیکی را خریداری نمایند معمولاً این محصولات را به صورت عمده تهیه می کنند تا از لحاظ اقتصادی برایشان به صرفه تر شود.

 همچنین این مرکز جزء مراکزی می باشد که انواع مختلف رنگ های ترافیکی شامل انواع رنگ های دوجزئی و رنگ‌های سه جزئی و دیگر رنگ ها را با ترکیبات شیمیایی خاص موجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما