مرکز تولید رنگ ترافیکی

بهترین رنگ ترافیکی در مرکز تولید این رنگ با استفاده از ترکیبات باکیفیت و مناسب تولید می گردد و خریداران می توانند نیاز خود را از طریق این مرکز تولید با قیمت عالی تامین نمایند؛ این مرکز آمادگی این را دارد که نیاز صادرکنندگان این رنگ به کشورهای مختلف را نیز تامین کند و قادر است هر میزان از سفارش صادر کنندگان و خریداران این رنگ در داخل را به خوبی تامین کند همچنین ارتباط با این مرکز جهت سفارش این رنگ بسیار ساده است و خریداران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق این مرکز نیاز خود را تامین نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مرکز تولید رنگ ترافیکی

مشخصات فنی رنگ ترافیکی

مشخصات فنی رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی از جمله رنگ هایی است که پایه رزین آکریلیک دارد و میزان چسبندگی آن به سطوح آسفالته و سیمانی فوق العاده بالا می باشد همچنین از رنگ هایی است که در ضخامت های ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ میکرو قابلیت اجرا دارد و مقاومت آن در برابر سایش فوق العاده بالا است.

این رنگ خاص معمولاً مات تولید می‌شود و خشک شدن این رنگ بر اساس تبخیر حلال آن است که این حلال اغلب تینر می باشد و پس از بخار شدن باعث خشک شدن رنگ بر روی سطح مورد نظر می شود؛ میزان بازتاب نور در این رنگ ها ۷۵ درصد است و همین باعث شده است که از آن به عنوان رنگ ترافیکی استفاده شود.

از دیگر مشخصات فنی این رنگ می توان به نقطه اشتعال آن اشاره کرده که تنها ۱۹ درجه سانتی گراد است؛ خشک شدن این رنگ می تواند در ۲۵ درجه سانتی گراد بسیار متفاوت باشد و می‌تواند از ۵ دقیقه تا ۴ ساعت طول بکشد.

رنگ آمیزی با استفاده از پیستوله یا قلمو قابل اجرا بر روی سطوح مختلف است و از این رو به میزان ۵ تا ۱۰ درصد جهت رقیق کردن رنگ برای اجرای آن استفاده می شود.

مرکز پخش رنگ ترافیکی

مرکز پخش رنگ ترافیکی

عرضه رنگ ترافیکی با کیفیت و قیمت مناسب در مرکز پخش این محصول انجام گرفته و خریداران می‌توانند از طریق مرکز پخش نیاز خود را به صورت مستقیم و بی واسطه به رنگ ترافیکی شیراز که یکی از بهترین های آن است تامین کنند.

این مرکز پخش انواع مختلفی از این رنگ را در اختیار دارد و خریداران می‌توانند به صورت مستقیم و بی واسطه تامین نیاز خود را از طریق این مرکز انجام دهند؛ مرکز پخش یاد شده قیمت تمام شده کمی را برای این رنگ در نظر دارد تا صادر کنندگان نیز بتوانند این محصول را به کشورهای مختلف ارسال نمایند.

برای پخش این رنگ از دنیای مجازی استفاده شده است به این معنی که این مرکز اقدام به راه‌اندازی همین وب سایت کرده و خریداران می‌توانند از طریق اینترنتی از اینجا سفارش خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما