پخش کننده عمده رنگ صنعتی پلی اورتان

رنگ صنعتی پلی اورتان از جمله پوشش های مقاومی است که در صنایع مختلف، کاربردهای گوناگونی دارد و در صنعت چوب، وسایل خانگی، صنایع هوا و فضا و غیره می توان رد پایی از این محصول را مشاهده کرد.

شرکت های مختلفی در زمینه تولید، فروش و عرضه رنگ صنعتی پلی اورتان فعالیت می کنند اما در این مطلب می خواهیم نکات بیشتری در مورد این رنگ ها بیان کنیم و همچنین بزرگترین پخش کننده عمده ای آن در کشور را معرفی نماییم.

پخش کننده عمده رنگ صنعتی پلی اورتان

بررسی ضربه پذیری بالای رنگ پلی اورتان

بررسی ضربه پذیری بالای رنگ پلی اورتان

بررسی میزان ضربه پذیری رنگ های صنعتی از مهمترین مباحث در علوم مهندسی به شمار می رود زیرا رنگ صنعتی فلزات ممکن است در برابر انواع گوناگونی از ضربه های مکانیکی قرار بگیرد اما میزان مقاومت رنگ های پلی اورتان در مقابل این ضربه ها چگونه است؟

آزمون های مختلف و البته استاندارد نشان داده است که رنگ های پلی اورتان، چسبندگی بالایی دارند و در مقابل انواع ضربه های محیطی بسیار انعطاف پذیر هستند به طوری که می توان از آنها در مواردی همچون پل های فلزی یا کشتی ها استفاده کرد.

رنگ پلی اورتان فلزات باید در برابر مواد شیمیایی و تغییرات شرایط جوی نیز مقاومت خوبی داشته باشد و همان طور که می دانید در اکثر پالایشگاه ها و پتروشیمی ها به صورت عمده از رنگ پلی اورتان استفاده می شود؛ همین امر نشان می دهد که این محصول، مقاومت بالایی در شرایط مختلف دارد.

بدنه خودروها در معرض ضربه های زیادی قرار می گیرد، بنابراین خودروسازان سعی می کنند از رنگ هایی ماندگار و مقاوم استفاده کنند و یکی از بهترین انتخاب ها در این مورد نیز رنگ پلی اورتان می باشد که علاوه بر ضربه پذیری، از براقیت خاصی نیز برخوردار می باشد.

بازار عرضه رنگ صنعتی پلی اورتان

بازار عرضه رنگ صنعتی پلی اورتان

تقاضای زیاد برای خرید رنگ صنعتی پلی اورتان باعث شده است که عرضه این محصول نیز به میزان فراوانی انجام شود و برندهای متفاوتی از آن به صورت عمده در بازار موجود باشد.

رنگ های پلی اورتان ایرانی در کشورهای همسایه نیز مشتریان زیادی دارند، بنابراین شرکت های متعددی به توزیع عمده ای این محصول و تامین نیاز شرکت های صادراتی می پردازند و ارائه محصولات با قیمت مناسب باعث می شود که مشتریان، رضایت بیشتری از یک فروشگاه خاص داشته باشند.

رنگ صنعتی پلی اورتان معمولا به صورت جامد، مایع و فوم به بازار عرضه می شود و هر شرکت می تواند با توجه به نیاز خود بهترین مورد را برای خرید سفارش دهد.

در حالت کلی، رنگ های پلی اورتان صنعتی در وزن هایی بین 1.5 کیلوگرم تا 25 کیلوگرم به فروش می رسند و کیفیت محصول، شرکت سازنده و میزان سفارش مشتری از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت روز آن برای خریدار هستند.

اگر می خواهید در زمینه فروش یا تجارت رنگ صنعتی پلی اورتان فعالیت کنید، می توانید محصولات مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت از همین فروشگاه خریداری کنید زیرا در این مرکز، واسطه های بین تولیدکننده و خریدار حذف شده اند و در نتیجه محصولی درجه یک و زیر قیمت بازار به دست مشتری می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما