قیمت رنگ مخصوص کف بتنی و موزائیکی سالن اجاره ای و موقت + پیشنهاد ویژه +عکس

سلام  کارفرمای عزیز ایا قیمت ،تهیه و اجرای رنگ اپوکسی براتون زیاد است ؟ ما اینجا یه پیشنهاد ویژه داریم  برای سالن اجاره ای و موقت  که بتونن از پس هزینه های سر سام اور بر بیان.  قیمت رنگ مخصوص کف بتنی و موزائیکی سالن اجاره ای و موقت که هم ماندگاری داشته باشه و هم ارزون باشه چقدر است ؟

ایا نحوه اجرای  رنگ کف بتنی شما راحت هست ؟ ایا زمان اجرا مشاوره می دهید ؟ پیشنهاد ویژه اوتون چیست ؟ تا به حال پروژه موفقی داشته اید ؟

همه اینها را در این مقاله پاسخگو هستیم.

قیمت رنگ مخصوص کف
اجرای رنگ ابی برا زمین بازی دماوند

رنگ مخصوص کف بتنی و موزائیکی اکریلیک

یکسری رنگ های صنعتی اکریلیک و  هستند که ما اومدیم با استفاده از ادتیو های مخصوص رطوبت کاری کردیم که شما بتونید رو کف اعمال کنید و کارائی زیادی داشته باشد و به دلیل اینکه داخل سالن و سوله ها تغییرات دمائی کم هست و این یه دلیل محمکی است که این رنگ ها بتونن داخل این سوله ها دوام بیاورند . این رنگها در مقابل تردد سنگین و سبک مقاوم هستند. البته در مقابل تردد لیفتراک که شدت زیادی داشته باشه ممکن است مجبور باشید هر از گاهی ترمیم کنید ولی در مقابل تردد سبک و انسانی و تردد لیفتراک موقت و کم مقاومت خوبی از خود نشان می دهند .

قیمت رنگ مخصوص کف
اجرای رنگ اکریلیک رو موزائیک ،شرکت تجهیزات دارو ،تهرانپارس

قیمت رنگ مخصوص کف بتنی هواخشک  چقدر است و چطور اجرا کنیم ؟

قیمت رنگ مخصوص کف بتنی هواخشک حدود یک سوم رنگ های اپوکسی پلی امید و پلی امین در میاد. روش اجرا یه این صورت است که ابتدا باید کف را با استفاده از ساب دستی و.. غیره بتونیم صاف کنیم . البته این رنگ ها یه حسنی دارند که می تونید از نوع مات اش استفاده کنید که نیازی به پاکسازی پستی بلندی کف نباشه که نشون بده. بعد از صاف کردن سطح و بتونه کاری یه لایه پرایمر هواخشک صنعتی هر متر مربع 150 گرم رو کف اعمال می کنیم. و بعد از خشک شدن پرایمر یک و یا دو لایه ماستیک  اعمال می کنیم و فواصل اجرای ماستیک ها حداقل 6 ساعت باشه و بعد از ماستیک دولایه رنگ اعمال می شود. اجرای ماستیک با لیسه و اجرای رنگ و پرایمر با غلتک خواهد بود.

قیمت رنگ مخصوص کف

پیشنهاد ویژه برای شما بعد از اعمال رنگ مخصوص کف بتنی اکریلیک

بعضی از سالن ها حساسیت بیشتری دارند و نیاز به شستشو  و اعمال مواظبت بیشتری هستند به همین دلیل بهتر است که بعد از اجرای ماستیک و رنگها یه لایه قوی لاک اعمال کنیم  و مقدار مصرف این لاک هر متر مربع 150 گرم خواهد بود. این لاک با استفاده از رزین اکریلیک و پترو رزین ساخته می شود. پیشنهاد می کنیم برای محیط کارتون از این لاک استفاده کنید. هم قایلیت شستشو ی کف  میبره بالا و هم مقاومت و ماندگاری رنگ را افزایش می دهد.

قیمت رنگ مخصوص کف
اجرای رنگ کف پارکینگ در تهران

ایا نحوه اجرای  رنگ کف بتنی و موزائیکی راحت هست ؟

اره اجرای راحتی داره ولی نکات ریزی داره که باید توجه ویژه بکنیم که اونها را رعایت کنیم. خود رنگ اکریلیک به تنهایی نمی تونه خلل و فرج را پر کنه ولی با بتونه و ماستیک و یا بتونه سنگی می توان خلل  و فرج را پر کرد. و روش رنگ اکریلیک اجرا کرد. بنابراین برای اینکه بتونیم یه اجرای خوب داشته باشیم داشتن مشاور خوب خالی از لطف نیست. ایمن رنگ تاپ به مشتریان این قول را می دهد که که در کنار شان بماند و حتی بعد از اجرا و در مرحله بهره برداری و بعد از ان پشتیبانی کند. کف بتنی معمولا نیاز به صاف کاری بیشتری داره و درز گیری موزائیک هم نیاز است.

ایا زمان اجرا مشاوره می دهید ؟

بله رویکرد ایمن رنگ ، این نیست که فقط یه رنگی بفروشد و به خدمات پس از فروش کاری نداشته باشد. رویکرد ما این است که بتوانیم خدمات خوبی به مشتریان ارائه دهیم و مشتری لذت خریدش را را بکند و منفعت اون را حس کند اگه حس کنیم مشتری این حس را ندارد که منفعتی کسب کرده اورا همراهی خواهیم کرد. صفر تا صد مشاوره راجع به خرید نوع رنگ و بودجه ای که میخواد خرج کند  و صفر تا صد نحوه اجرا در کنارش خواهیم بود.

ایا ایمن رنگ تاپ پروژ ه موفقی راجع به رنگ کف ارزان و مناسب  داشته ؟

پروژه های بزرگی راجع به این نوع رنگ ارزان داشتیم. شاخص ترین ان پروژه 7500 متری ، وزارت راه وشهرسازی بوده است. و برا شرکت سایپا پرس هم رنگ های اکریلیک داریم و در اینجا سعی می کینم پاره ای از اجرا ها را در اینجا بذاریم که مثمر ثمر باشه .  همه این پروژه ها موفیقت امیز بوده چون صادقانه، ایمن رنگ تاپ هرچی در چنته داشته رو کرده است.

قیمت رنگ مخصوص کف
اجرای رنگ اکریلیک همراه بالاک درپروژه 7500 متری وزارات راه و شهرسازی توسط ایمن رنگ تاپ ، همراه با مشاوره و اجرا و تولید رنگ

پیشنهاد ویژه بعد از اجرای رنگ مخصوص کف

پیشنهاد می کنیم اگه رنگ خالص را دوست ندارید می توانید بعد از اجرای رنگ یه لاک هواخشک هم روی ان اجرا کنید تا بحث ماندگاری و قابلیت شستشوی ان افزایش یابد .این لاک را بلافاصله بعد از اجرای رنگ می تونیم اچرا کنیم . به شرطی که رنگ زیرین ان خشک شده باشد.

یه پیشنهاد دیگه هم داریم اینه که بعد از گدشت 14 روز از اجرای  رنگ اکریلیک یه لاک اپوکسی اجرا کنید دیگه  خیالتون راحت خواهد بود. توجه داشته باشید این کار را فورا بعد از اجرای رنگ انجام ندهید چون ممکن است اتش زا باشد. باید صبر کنیم حلال داخل رنگ زیر کار از بین رود و بعد کلر اپوکسی را اجرا کنیم.

برخی از کارهای تهیه و اجرای رنگ مخصوص کف اکریلیک توسط ایمن رنگ

  • بیمارستان عرفان سعادت اباد
  • کارخانه سلفون سازی ابهر
  • رنگ کف برای شرکت سایپا پرس

قیمت رنگ مخصوص کف
رنگ مخصوص انبار تجهیزات پزشکی ، تهرانپارس

قیمت رنگ مخصوص کف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما