قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان از جمله رنگ های بسیار پرکاربرد و پلیمری امروزی است که بهترین آن می‌تواند برای رنگ آمیزی سطوح فلزی مورد استفاده قرار بگیرد و باعث ایجاد لایه بادوام بر روی آنها شود و قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان را می توان از تولیدکننده این محصول به صورت مستقیم و بی واسطه جویا شد و در صورت سفارش به صورت عمده امکان اخذ قیمت پایین‌تر برای صادرات این محصول به راحتی ممکن است.

قیمت هر کیلو رنگ پلی اورتان

مقاومت رنگ پلی اورتان در مقابل کشش

مقاومت رنگ پلی اورتان در مقابل کشش

رنگ پلی اورتان از رنگ هایی است که برای ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطوح فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و از آن بیشتر برای رنگ آمیزی لوله های فلزی استفاده می‌شود؛ این محصول به دلیل داشتن خواص بسیار پرکاربرد است که از جمله آنها می‌توان به چسبندگی بالای این رنگ اشاره کرد که می‌تواند باعث ایجاد پوشش مناسب بر روی فلزات شود.

این محصول در مقابل کشش نیز بسیار مقاوم است به این معنی که جنس الاستومری آن باعث می شود که در اثر انقباض و انبساط سطوح فلزی در نتیجه گرما و سرما هیچ تغییر کیفیتی در آن رخ ندهد و همچنان بالاترین میزان چسبندگی را به سطح مورد نظر داشته باشد و این تغییر سایز فلز باعث کنده شدن آن از صفحه فلزی یا بتنی نمی شود.

بهترین این رنگ از مواد پلیمری با کیفیت و دست اول ساخته شده است در حالی که اگر از ترکیبات بازیافتی تهیه شود مقاومت آن در برابر کشش بسیار اندک است و نمی‌تواند مدت زیادی بر روی سطح رنگ آمیزی شده دوام بیاورد و از آن جدا می شود.

میزان کشش رنگ اهمیت فوق العاده زیادی در پایداری آن دارد و با کمترین میزان کشش می توان بیشترین دوام را بر روی سطوح مختلف داشته باشد و می تواند فلز را از خوردگی محافظت نماید.

مراکز توزیع رنگ پلی اورتان ارزان

مراکز توزیع رنگ پلی اورتان ارزان

رنگ پلی اورتان ارزان و با کیفیت در مراکز توزیع این رنگ با قیمت مناسب و قابل تهیه است و کسانی که قصد خرید این رنگ را دارند می توانند با مراکز و نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان تماس بگیرند و از حجم‌های ارائه محصول و قیمت روز آن ها به طور دقیق باخبر شوند.

مشتریان می‌توانند این رنگ پلی اورتان را در مقدار بالا درخواست دهند تا قیمت ارائه این رنگ برای آنها بسیار مناسب تر باشد و بتوانند آن را را به بازارهای دیگر کشورها نیز ارسال کنند و تجارت این رنگ برای آنها بتوانند سود و بازدهی مناسبی را به همراه بیاورد و این مراکز قادر کمترین قیمت رنگ پلی اورتان تک جزئی و دو جزئی را برای مشتریان عمده و صادر کنندگان و تضمین کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما