قیمت رنگ ترافیکی سبز + مشخصات فنی

رنگ ترافیکی سبز چیست ؟ و کاربرد آن کجاست و قیمت انواع رنگ خط کشی و مشخصات فنی ان کدام است ؟ برای توضیح مختصر در این خصوص همراه شما هستیم و اطلاعات مفیدی را در این خصوص برای شما گوشزد می کنیم. این رنگ در رال های مختلف تولید می شود از سبز چمنی تا سبز مغز پسته ای و سبز فسفری تولید می شود . کیفیت نوع رنگ  ، به نوع رزین رنگ ترافیکی و یا نوع پیگمنت ان برمیگردد. پیگمنت هایی که به عنوان رنگ دهنده استفاده می شود، تفاوت کیفیتی خیلی زیادی دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رنگ ترافیکی سبز

مشخصات فنی رنگ ترافیکی

همانطور که در بالا گفته شد پیگمنت هایی که در داخل این رنگ ها استفاده می شود،تفاوت های فاحشی از نظر کیفیت دارند و اگر میخواهید یه رنگ ماندگار و با کیفیت داشته باشید و تغییر رنگی به مرور زمان در آن رخ ندهد، باید از رنگدانه های باکیفیت هندی و کره ای استفاده کنید.صادقانه بگم یک سری از معدن هایی در ایران داریم که رنگدانه با کیفیت تولید نمی کنند. و بعد از رنگ آمیزی روی سطح زمین یا در مقابل آفتاب کیفیت آنها دچار تغییر رنگ می شود.

رنگ ترافیکی سبز
رنگ ترافیکی با پیگمنت مرغوب هندی در کف سالن تولید سایپا پرس

رنگ ترافیکی و قیمت

بیشترین رنگی که به عنوان علامت گذاری استفاده می شود ، رنگ زرد و سفید ترافیکی است. چرا که باید به چشم بیایید. رنگ ترافیکی جدولی  به همراه یک رنگ متضاد آن استفاده می شود. که بهترین جواب را بدهد و از برخورد ماشین آلات  به جداول بتنی جلوگیری شود . بهترین رنگ ترافیکی  که پر کاربرد ترین آن است ، رنگ تک جزئی اکریلیک پایه حلال است که اجرای راحتی دارد. قیمت رنگ ترافیکی اکریلیک هر کیلو 70000 تومان است. رنگ ترافیکی جدولی الکیدی هر کیلو 60000 تومان است .

رنگ ترافیکی سبز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما